Acil Servis İyileştirme Süreçleri değerlendirilmesi
04 Ekim 2018

İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri tarafından “Acil servis iyileştirme süreçleri” değerlendirme ziyaretleri, Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinde gerçekleştirilmiş olup; hazırlanan rapor il ASKOM toplantısında sunulmuştur.

* Acil Servis başvuru sayıları (Sarı - Yeşil - Kırmızı alan)
* Müşahede kalkış süreleri takibi
* Acil Serviste bekleme süreleri takibi ve kalkış süreleri
* Uzman Hekim ve konsültasyon süreleri, sevk nedenleri - vaka sayısı ve analizi  
* Vardiyalara göre doktor başına düşen hasta sayıları analizi, (A ve B grubu hastanelerde)
* Acil Servisten istinaden tetkiklerin gerçekleştirme sürelerinin analizi (Hemogram,  BT, vs.)
* Acil Servis beyaz kod uygulamaları ,
* Acil Servis yatış önceliği
* II - III. seviye triaj uygulamaları
* KBRN Üniterleri 
* 24 saat içerisinde ikinci kez başvuran hastaların analizi
* SBYS tarafından yönetici takip tabloların oluşturulması değerlendirilmiştir.

  • ET88 (1).jpg
  • ET88 (2).jpg
  • ET88 (3).jpg
  • ET88 (4).jpg
  • ET88 (5).jpg