Isparta İli 2025 Yılı Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Sınıfı Harici Personelin İller Arası Haziran- Temmuz Dönem Tayini
12 Haziran 2025

08/09/2023 tarih ve 224106788 sayılı Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Sınıfı Harici Personelin Atama ve Yer Değiştirme Usul ve Esaslarına İlişkin Yönergenin Kurum İçi Yer Değişikliği başlıklı 7. maddesi hükümlerine istinaden, 07/11/2017 tarih ve 56174638 sayılı Sağlık Bakanlığı Taşra Teşkilatı Kadro Standartları ile Çalışma Usul ve Esaslarına Dair Yönerge doğrultusunda standardı uygun olan ve doldurulmasına ihtiyaç duyulan kadrolara atanmak isteyen İllerimizde Bakanlığımıza bağlı kurumlarımızda görev yapan Sağlık Hizmetleri Sınıfı Harici 657 sayılı Kanunun 4. maddesinin (A) bendine göre istihdam edilen personelin 2025 Yılı Haziran-Temmuz dönemi iller arası yer değişikliği kurası tayin şartları.

1-2025 Yılı Haziran-Temmuz Dönemi İller Arası yer değişikliği müracatları 12/06/2025 tarihinde başlayıp 11/07/2025 tarihinde saat 17:30’da sona erecektir.

2-Müdürlüğümüzce (https://ispartaism.saglik.gov.tr/ ) internet adresinden ilan edilecek kadrolara atanmak isteyen personelin, en fazla 5 (beş) tercih yaparak atamaya esas belgeleri olan Dilekçe, Atama ve Nakil Talep Formu ve Hizmet Belgesinin (Kurum Tarafından Onaylı/Mühürlü) muvafakatının uygun görüldüğü ve hakkında adli ve idari soruşturmasının bulunup bulunmadığını bildirir bir üst yazı ekinde müracaat son tarihi olan 11/07/2025 tarihi saat 17:30  mesai bitimine kadar (dilekçe ve eklerinin PDF formatında taratılarak) EKİP sistemi üzerinden talebinin Müdürlüğümüze ulaştırılması gerekmektedir. Evrak asılları kesinlikle gönderilmeyecektir.

3-İlan edilen münhal kadrolar dışındaki birimlere yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.

4-Münhal kadrodan fazla başvuru olması durumunda atama işlemine memuriyette geçen hizmet süreleri ile tercih sıralaması dikkate alınarak değerlendirilecektir. Hizmet sürelerinin eşit olması durumunda kurum kayıtlarına giriş önceliğine bakılarak işlem yapılacaktır.

5-Personel iller arası yer değiştirme talebinde bulunabilmesi için görev yaptığı ilde başvuru son tarihi itibari ile fiilen en az 1 (bir) yıl çalışmış olması ve asaletinin tasdik edilmiş olması şartı ile başvuruları kabul edilecektir. (Aday memurluğu devam eden personelin başvurusu kabul edilmeyecektir.) 

6- Başvuru sonucu ataması gerçekleştirilen personeller fiilen 2 (iki) yıl süreyle çalışmadıkça il içerisinde yer değişikliği talebinde bulunamayacaklardır.

7-Son başvuru tarihi itibariyle herhangi bir ücretsiz izinde (askerlik, doğum vb.) olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.

8-İller arası atama talebinde bulunan personelin tercih ettiği birimin doluluk oranında değişiklik olması durumunda tayin başvuru sürecinde, il dışından mevzuat gereği çeşitli nedenlerle eş durumu, sağlık durumu, alt bölge tayini nedeniyle ilimize atanan personelin, münhal birimlere atanmaları halinde birimlerin doluluk oranında değişiklik olması durumunda bir sonraki tercihi değerlendirmeye alınacaktır.

9-Başvuru belgeleri eksik olanların ve başvuru şartlarını taşımayanların atama işlemleri yapılmayacak olup, ataması sehven yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.

10-Yerleştirme sonuçları ve inceleme neticesinde uygun görülen/görülmeyen müracaatlar , ret gerekçeleri ile birlikte tebligat yerine geçmek üzere 18 Temmuz 2025 tarihinde Müdürlüğümüz  (http://www.ispartasm.gov.tr) internet adresinden ilan edilecektir. Başvurusu uygun görülen personelin atama işlemleri sonuçlandırılarak ilgili kuruma tebligat/atama kararı gönderilecektir.

11-Ataması yapılan personelin atama tarihi itibari ile en geç 30 (otuz) gün içerisinde ayrılışlarını gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Mazeretleri nedeniyle (rapor vb) ayrılışını ileriki bir tarihte gerçekleştirecek olan personelin mazeret durumunu dilekçe ve belgeleri ile birlikte Müdürlüğümüze bildirmesi gerekmektedir. Aksi takdirde belirtilen süre içerisinde ayrılışını yapmayan personelin ataması iptal edilecektir.

ATAMAYA ESAS BELGELER

1- Kurumunun üst yazısı (Adli ve idari yönden soruşturmasının bulunup bulunmadığının ve muvafakatının uygun görülüp görülmediğinin belirtilmesi gerekmektedir.)

2- Dilekçe ve Atama ve Nakil Talep Formu

3- Hizmet Belgesi (Kurum Tarafından Onaylı/Mühürlü)

KURA TAKVİMİ

12/06/2025

Başvuruların Başlangıcı

11/07/2025 Saat 17:30 kadar

Başvuru son geliş tarihi ve saati

18/07/2025

Sonuçların Açıklanması


ATAMA VE NAKİL TALEP FORMU.docx
DİLEKÇE.docx
MÜNHAL YERLER.xlsx